Husnus43 Kızlar bebeğim biberonla mama içerken aşırı istekli şekilde ağzına alıyor boğazında bi sorun var galiba içemeden bırakıyor ağlıyor tekrar vermeye çalıştığımda deli gibi almak istiyor gene aynı şekilde boğazı acıyor gibi yapıyor çekiyor ne olabilir
mozaik Husnus43 sıcak olmadığına eminseniz , fazla geliyor olabilir yada mamayı sevmemistir. Diş çikariyor da olabilir. Kaç aylık ? Hep kullandığıniz biberon ve mama mı ?
Husnus43 mozaik hep kullandığımız biberon ve mama daha çok küçük anne sütü az geliyor.memede de durmuyor biberonda da beslenirken bir sıkıntı oluyor.burnunu sürekli temizliyorum.boğazıyla alakalı gibi.
BaharBebek34 Husnus43 biberonun ucu delinmiş olabilir mi? Bizde de benzer sorun vardı, meğer ucu delinmiş, başlığı değiştirince geçti.
Neso39- Husnus43 burnu tıkalıdır ya da biberonun deliği artık ona yetmiyordur. Daha büyük deliğe geçmeniz gerekiyor olabilir. Boğazı acısa öyle tepki vermez. Sonuçta ılık bişi veriyorsunuz iyi gelir içerken diye düşünüyorum. Benim kızım burnu tıkalıysa ya da genzinde akıntı varsa aynı tarif ettiğiniz şeyi yapıyor. Çırpınıyor bide içerken nefessiz kalıyor diye. Hemen çekip serum yapıp öyle devam ediyorum.