17062019 Cok kotuyum atesim cikiyor.eklem agrilarim var.ozel hastaneye gidicez esimle.yola ciksak ceza yermiyiz yada izin almamiz gerek mi
CanselK 17062019 karakolu arayıp izin alın veriyorlar, ama bunlar covid belirtileri. Ambulans arasanız daha iyi olur kimseyi tehlikeye atmazsınız