Defnesmom kızlar hergün 5 damla dedi eczane ama hepsi tek seferde olmak zorundamı mesela 2 damla sabah 3 damla akşam olmazmı
AselMiray Defnesmom bende öyle söyledim ancak etki görebilmemiz için 5 damlayı birden vermemiz gerekiyormuş
AselMiray Minikminik1420 hayır cnm açıldıktan sonra oda sıcaklığında beeklemesi laızm hiç açılmadan 2-8 derece buzdolabında bekletilmesi laızm
Borabey1109 Minikminik1420 bizde öyle sanıyorduk. Kutunun yanında yazıyor açıldıktan sonra dışarda durması gerekiyor bizi de eczacı uyardı
Asel0309 Minikminik1420 Açmadan önce orda beklemesi gerekiyormuş. Açıldıktan sonra bizde oda sıcaklığında kullanıyoruz eczane böyle söyledi.