alp_mom Ayımıza bugün girdik. Bebegim cok mutlu bir şekilde otururken bi anda irkilip deli gibi ağlamaya başlıyor.. Ben anlamıyorum nedenini.. Doktoru sancidan olabilir dedi ama bilmiyorum biogaia kullanıyoruz damla olarak.. Anneler yardıııım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Seda1anne alp_mom eğer böyle şeylere inanıyorsanız nazar değmiş olabilir, bi okuyun okutun isterseniz
oglusumbal alp_mom Aynı bizde öyleyiz 3 ay 3 günlüğuz uykusundan bile çığlık atarak uyaniyo heralde atak döneminde valla bende anlamıyorum niye böyle ayakta tutarsam ağlamaz ama oturunca nasıl çığlık atıyor anlatamam 😂