Yoruldummm. Tok olsa da her gece uyumadan emmek istemesinden, 2 saatte bi kalkmasından gerçekten çok yoruldum. Emmeden uykuya dalamıyor. Vermeyeyim diyorum ortalığı ayağa kaldırıyor inanılmaz kalın bi sesi var susmuyo asla bütün apartman bizi duyuyo. Ben napcam ya bi akıl verin allah aşkına. 8 aylık