alkilic ben sezaryen sonrası 10 gün kanamam oldu. Kişiden kişiye göre değişir kanama miktarı. Sonrasında kesildi daha gelmedi. Tam 40. Günümde tekrar 10 gün daha ama parça parça kanamam oldu. 3,5 aylıktı oğlum regl olmaya başladım. Hala her ay düzenli oluyorum.