Gece oglum inliyprdu kızlar. Anlamdım ben ilk bebegim gazdan sandım. Ama bende iki gundur rahatszdım soguk algınlıgı. Galıba oglumada bulaştı. Bugun birde 4. Ay asısı oldu. Sabahtan beri halsiz . Hep uyumak istıyor. Kotü birşey olucak diye korkuyorum z