Arenimo hemde nasıl ya hele ilk zamanlar kıvrana kıvrana emziriyodum bide emzirirken giriyodu ki ağrı sorma gitsin aynen bebişlerimizden hatıra iğneden dolayı sanırım şuan iyiyim ama uzun zamandır olmuyo inşallah geçmiştir tamamen sennde inş geçer canım en kısa zamanda