Canoglusum Kizlar 2 aylik bebegimin karaciger enzimleri yuksek cikiyor kasik fitigi var bu sebepten dolayi ameliyat olamiyor ama olmasi lazim dedi dr acil naocam bilmiyom varmi basina gelen neler yapilmis bunhbla ilgili internette bebekte enzim yuksekligi cok riskli karaciger iflasi vs yaziyor:(aglamaktab harap oldum:((
Nekwa Canoglusum ilaçlardan dolayi yukse çıkabildilir tekrar test yaptırın bence 1 ay sonrs fln eger kullandıysanız Cok geçmiş olsun
buse1928 Canım ben çocukken genel kontrolde yüksek çıkmıştı çok net hatırlıyorum kendi kendine düzeldi 1 ay sonra bence telaş yapma başka bir doktora daha götür 😍
Canoglusum buse1928 hmm anladim ama fitik ameliyati olcagi icin ona engel oluyor bubdurum insallah duser gecen ayda yujsekti