Bebişim 4 aylık önce sağlık ocağı vegaferon verdi o çok gaz ve huzursuzluk yaptı değiştirdik fermix veriyorum 4 damla 2 gün oldu bu da huzursuzluk yapıyor ayrıca karın gurultusu ve günde 2 olan kaka 4 oldu ishal gibi yani bu Demir ilacı bizi mahvetti bu durumu yaşayan var mı acaba