Merhaba anneler 2 ay 19 günlük kızım var dünden öncesine kadar gece 11 12 gibi uyurdu sabah 6 da kalkardı emzirip yatırırdım 8 de kalkardı sonra hafif uyku uyurdu yani saatlerce uyku içinde olmazdı. gün içinde uyanık da kalırdı ama dün den beri iyi uyuyo acıkınca kalkıyo emiyo geri uyuyo hatta bugün eşimle emsin diye biz kaldırdık biraz emip huysuzlandı yatırınca niraz bakındı gözleri uyku moduna geçmeye başladı. Neden nöyle oluyor olabilir. Bşrde bebeğim bir kaç önce ağlayıp duruyodu pişik varmış boynunda koktuk altlarında sonradan farkettim acaba oralara krem sürüncemi rahatladı ve uykuya döndü. Ve içi yumuşak tulum aldık onu giydiriyorum ondan dolayımı uyuyodur sıcak hissettiği için?