Hafsa_23 Günlük ne kadar su veriyorsunuz bebeklerinize. Galiba ben az veriyorum. Ama içmek istemiyor. Yarım çay bardağı bile içmiyor günlük. Anne sütü alıyor bu arada
Vinividiviciii Hafsa_23 Biberonla çözdüm ben bu durumu kızım biberon alana kadar nerdeyse hiç içmiyordu.Şimdi biberona koyuyorum biberon yanımızda oluyor susadıkça içiyor hava sıcakken daha çoktu şuan biraz azaldı ☺️
Mom9 Hafsa_23 330ml içiyo ortalama. Suyu hep gözünün önünde tutuyorum. Alıştırma bardağını çok seviyo o yüzden elinden düşürmez. Kendi bardağı var dimi?
Hafsa_23 Vinividiviciii malesef biberonla içmeyi bilmiyor. Bende veriyorum biberonla ama ememiyor bende elim le ağzına sıkıyorum ama dişleriyle ısırıyor amacı aşıyor kısaca
Hafsa_23 Vinividiviciii byadır vermeye çalışıyorum biberon ama hala tık yok ümidimi kestim ne yalan söyleyeyim 😊
Kereminannesiii Hafsa_23 suluğuna koyuyorum pipetle 330 ml kadar günde neredeyse iki defa bitirmiş oluyor. Gözünün önünde oluyor hep susadıkça içiyor ya da ben su içerken su içmeye tekrar yelteniyor
Hafsa_23 Kereminannesiii bugün pipetli cam sulukta deneyeyim dedim de pipetle nasıl çekmeyi öğrenecek bilmiyorum cnkü sürekli oyun yapıyor ısırıyor tutuyor çekiyor pipeti falan bilemedim
Kereminannesiii Hafsa_23 başta oyun oynadı pipetiyle bir süre o şekilde uğraştı kendi keşfetti özel bir şey yapmadım
minnakbaby Hafsa_23 suyu hep ulasacagi yerde oluyor istedigi zaman iciyor sevmiyosa bardak deneyin sizden gorup isteyebilir yada bibetli biberonla deneyin belki oyle sever
Hafsa_23 minnakbaby bardak la veriyorum şuan pipetle denedim oyun yaptı biberonu emmeyide öğrenemedi diş etlerini kalıyor biberonla😊