Sağlık bakanlığı su verilmesini önermiyo. Senin sütün bebeğin su ihtiyacını fazlasıyla karşılıyo. Mamayı da zaten suyla yapıyosun o da karşılıyo yani vermemelisin, sudan zehirlenen bebekler var, başkası veriyo bişey olmaz diye düşünme hiç bir zaman bence