Cansusuyum Arkadaşlar çevrenizde koronadan hastanede yatan var mı kaç günde iyileşir acaba maksimum, eniştem hastanede yatıyor çok korkuyorum iyileşmezse diye küçük çocukları var Allah ona bağışlasın
Kuzumveben Cansusuyum hava mi aliyor hastanede yoksa nasil geciriyor yani esim hastanede 8 gun yatti cok sukur iyilesti ama solunumunda cok agir bi sıkıntı yoktu sadece akcigerinde onceden bi rahatsizligi vardi ilac kullaniyordu ondan hastaneye yatirmisti doktoru