Yıkanırken ağlamaz, poposunu bazen soğuk suyla yıkıyorum onda da ağlamıyor, yemek yedikten sonra yüzünü ellerini yıkıyorum yine ağlamaz, altını değiştirirken ve soyarken de ağlamaz amaaaaaa kollarından tutup uzun ya da kısa body, kazak, tulum, mont, önlük vs ne giydirsem ortalığı yıkıyor. Şu an 6,5 aylık son iki aydır böyle. Atak şeysi dediler, protesto ediyor dediler, oyuncağını (ıslak mendil poşeti) elinden aldın ondan yapıyor dediler amaaa yok hep bi itiraz. Çok sıkıntı değil Allah başka dert vermesin çok şükür ama bunu sorunu çözebilirim diye düşünüyorum. Malum artık yemeklere başlıyoruz ve üst baş günde 3-4 değişebiliyor. bi yol bulamıyorum, var mıdır bi çözümü?