AlininAnnesi1 Selam kızlar Oğlusum 2 aylık Ilk doğduğunda emziğe alıştırmıştım sonradan duruyor ağlamıyor diye vermedim unuttu gitti emziği 🤦🏻♀️ şimdi ise almıyor hemen atıyor ağzından nasıl alıştırabilirim çok diretsem sonunda tutar mı önerisi olan ?
Oyacan34 AlininAnnesi1 emziği ağzına koyduğunuzda tık tık hafifce vurun hemen bırakmayın bunu bi kaç sefer deneyin
LilyaBn AlininAnnesi1 Bence bazı bebekler sevmiyor benim bebeğime ilk 3 ay o kadar uğraştımki gece uykuda bazen oyun oynarken çaktırmadan ve en ucuzundan en pahalısına denemediğim kalmamıştı asla tutmadı. ağzına koyduğum gibi fırlatıyordu. Biberona karşı da öyleydi😂 istemiyorsa zorlamayın ilerde de bıraktırmak için uğraşılıyor zaten🙈
gozdesh AlininAnnesi1 benim bebeğim emziği tutuyodu baya da seviyodu. Bugün 2. ay aşısı vardı hemşire ‘ay ben emzik emen bebekleri çok severim’ dedi ve yemin ederim orda attı emziği zar zor tutturuyorum 🤦🏻♀️
Degrmenesra Benşm kızımda 2 ay 25 günlük ilk günden beri tutmadı emzik bi türlü tutturamıyorumne yapcam bilmiyorum
Ardencik Degrmenesra tutmaması normal bazi bebekler hemen kabul etmiyor benim bebegimde 3 ayından sonra yavaş yavaş tutmaya basladi
AlininAnnesi1 Oyacan34 aynısını yapıyorum 1 dakika kadar tutup atıyor bazen de midesini bulandırıyor o yüzden çok ısrar etmiyorum :/ bakalım zafer kimin olacak 🤪
Ardencik Degrmenesra bu arada ben anne göğsüne benzeyen emzigi tutturabildim yoksa diğerlerini tutmadi inşallah seninki de tutar çünkü büyük rahatlık anne icin
AlininAnnesi1 LilyaBn öyle tabiki ama dışarıda falan baya kurtarıcı oluyor birde memede uyumayı sevdiği için de baya işimi kolaylaştırır diye düşünüyorum inşallah tutar yaa
LilyaBn AlininAnnesi1 Annesi daha küçük olduğu için senin kokunu istiyor. Hem emsin emsin büyüsün🙏Ben hiç zararını görmedim ne mama verdim ne emzik tospik bir bebek oldu benimki. şuan o meme bağımlılığı bitti sadece acıktıkca istiyor. inan ki seninde öyle olacak biraz büyüsün etrafı keşfetsin yeter. şuan onun gözünde senin koynundan başka şey yok. Ben dışarı çok çıkmama rağmen Dışarda da çok rahat oldum içerde de tamamen alıştırmaya bağlı🌸emzik o kadar gerekli bir şey değil yani🙏 Zorlama boşver
AlininAnnesi1 vilnius philips aventin almıştım onu tutuyordu sonra unutunca nuk markasından aldım damaklı onu da almıyor
Baal AlininAnnesi1 canım karnı tokken ver emziği,memeede uyumayı seviyorsa uyut hemen göğsündeyken emziği var biraz daha tut kucağında.Bir de emziği ağzına verdikten sonra arkasına fiske at tık tık ses çıksın
AlininAnnesi1 Baal aynısını birebir yapıyorum tutuyor sonra hemen midesini bulandırıp çıkarıyor ağzından 🤦🏻♀️
AlininAnnesi1 LilyaBn evet dediginiz çok doğru şuan için koynumdan başkası yok onun için ♥️ teşekkür ederim sağlıklı olsunlar da varsın tutmasın emziği.. öpüyorum miniğinizi :)