Yasonunannesi mastit tek göğüste kızarıklık olması kitle olması süt düğümlenmesi denilen şey aslında ateş oluyor 38 üstüne çıkmıyor grip belirtileri gibi oluyor hem mastit oldum dedim doktorda onayladı ama belirtileri kovide de benzeyince test olmuştuk