zeynepzeze Erkenden mi giriyorlar 2 yaş sendromuna 15 aylık. Artık cidden çıldırcam, her şeye ağlıyor. Kendine vuruyor. Kafasını yere vuruyor istediği olmayınca. Gece uyumuyor ağlıyor. Bu ne böyle 😢 Psikolojim alt üst oldu artık.
38eg zeynepzeze 14 ay 1 günlüğüz sakin kızım gitti başka biri geldi sanki herşeye bağırıyor sürekli mızırdanıyor dün gece hiç uyumadı sabah 8 buçuktu uyuduğu düşünün. Gün içinde hep mutsuz.
Nuryalcndag zeynepzeze yok henüz 2 yaş sendromu değil sizinki Son atak olmalı 75.hafta son atakta aynı böyleydi kızım atak bitti bir süre duruldu v ee ardindan 2 yaş sendromu başladı 1.5 yaştan sonra şu an 2 yaşını bitirmek üzere hala full hatta artarak devam 😁
Mom9 zeynepzeze benimki de15aylık gün içinde uyumlu bi sıkıntı yokta geceleri uykuları bozuldu. Habire ağlayarak uyanıyo 🙄 şuan atakta
Nuryalcndag zeynepzeze atak canım atak tamamen gelişimlerinin normal süreci bziraz da hareketli bir bebekse daha zor oluyor o dönem
zeynepzeze Mom9 Bizim gün böyle😔 Çok üzülüyorum. Kendine vuruyor mu? Birde vurma başladı. Nasıl unutturcam bilmiyorum
Mom9 zeynepzeze yok bana vuruyo genelde saçımı başımo yoluyo. Her yerim çizik içinde. Bi de iki diş çıkıyo 3gündür. Felaket ısırıyo 🙄 tepki vermeyin. Hayır diyip bi şekilde dikkatini dağıtmaya çalışın. Ben öyle yapıyorum