Dorukhansmom Anneler bi sorum olucak sizlere, bebegim 2 ay 5 gunluk dün 2 ay aşılarımız vardi dün bebegim normalde gunde 1 veya 2 kere kaka yapar ama dün aşıdan sonra ishal gibi 4 kere kaka yapti ateş vs. olmadi huzursuzluğuda pek yok ama aklima takildi bu kaka aşidan sonra boyle olmuş olabilir mi? Sizlerin 2.ay aşisindan sonra başıniza boyle bisey geldi mi??
Cglmsl Benim kızımında dün 2. Ay aşıları ve rotavirüs aşısı oldu. Bugün ishalle karşılaştım. Bende arama yerine yazdım da sizin başlığı gördüm. Aynı sizin gibi ateş huzursuzluk vs yok bana da bi endişe geldi. 😕