Bebeğim 27 günlük her emzirmede 1 saat memede kalıyordu dün doktora gittiğimizde sordum Bebekler 15-20 dakika da doyar sizi emzik olarak kullanıyor dedi 20 dakikadan sonra bıraktırabilşrsin dedi bende 20 dakika bi mememi gaz çıkarıp sonra diğerini emziriyorım canım