Kizlar bebeğim 1 aylık kokumu istiyor hep uyuması için sallıyorum ama uyumuyor illa kucağında uyuyacak. Neyse kokuma çare buldum kiyafetimi yanına koyuyorum ama kucak sorununa ne yapacagimi bilemedim. Bi fikir verir misiniz kanguru alsam diyorum ama kanguru için daha küçük. Ve ayriyeten gece uyuyan gündüz uyumayan bir bebek gündüz sabah maksimum 11 e kadar rahatım sonrasında bırakmıyor ki işimi halledeyim inanın doğum yapalı bir ay oldu evime süpürge bile zar zor tutuyorum 😔 ve hem mama hem anne sütü ile besliyorum ama sürekli bi emme isteği var o yüzden de rahat degilim ne yapacağımı bilemiyorum lütfen tecrübeli kişiler yardımcı olursa çok sevinirim.Simdiden teşekkür ediyorum.🙂