Mom93 7 Ay 7 günlük bebegim. Birkaip gidince beni aramaz .tapu dairesinde işlerim vardı geçen ay ,ablamın kızı ile 4 saate yakın durdu bensiz ve gayet mutluydu 🤣 hatta benden bıktığını düşünüyorum 🤭 çocuklar falan alıp üst kata götürdüğünde yada babası uyuttugunda hiç sorun çıkarmıyor. Garezi bana 😁 benimkide minik bi sürüngen. Özellikle hali olmayan yerlere gidiyor .çekyat altı ve hali püskülü favorisi. Ama çok yabancı biliyor. Ablamlarla 1 hafta annemde kalmıştık 2 ay kadar önce. Geldikten 1 hafta sonra biaraya geldik. Saatlerce ağladı. Birden ilgi görünce korkuyor.once bi bakışıp, ortama alışması lazım 😁birde sanırım yüksek sesle konuşanlardan korkuyor 🤷♀️