Çok özür dileyerek yazıyorum size normal de hiç böyle birşeyler karşılaşmamıştım yani ilk hamileliğimde de pembe Akıntı farketmedim. Kızım 15 aylık eşimle çocuk istiyoruz yani acelesi yok tabi ama olursa iyi olur dedik ( çünkü 2 sene boyunca uğraştık bende ki sorunlar nedeni ile imkansızdı) ama çok şükür mucize kızım kendiliğinden oldu tüp bebek ilaçları öylece kalmıştı. Belki de o yüzden geçe kalsın istemiyoruz. Her neyse 2 kere beraber olduk eşimle yani korunmadan ama dünden beri kasık ağrım çok fazla pembe akıntıda hafif var. Geçen hafta bitti adetm. Acaba yerleşme kanaması olabilir mi 🤔