Bebeğim bir aylık doğduktan sonra vücudun da sürekli kızarıklık bi arttı bi azaldı bugün hastaneye göturdum dr tahlil istedi yarın çıkacak somuclarimiz ama bana 15 gün süt ürünlerini ve yumurtayı yasakladı siz mesela çikolata filan yiyebiliyomusunjz yani o da mı geçerli mesela kek poaca bunları yemek sakincalimi