annesinin_kizi ben önce az su koymuştum çatalla ezmiştim pütürlü de yiyor diye. Ama sonra üzerine daha çok su koyarak haşladım kıvamlı çorba gibi oluyor çok sulu olmuyor. İçme suyu koy kesin. Ben kabakta koyup 2,5 su bardağı suyla haşlıyorum. Sen 1,5 bardak koy önce kıvamına bak sonra üzerine ekle istersen. İnsan yaptıkça deneyim kazanıyor. Yarasın afiyet olsun miniğe