Twinmomdd Kızlar 1. Coronayı atlattıktan sonra 2. Corona olabilme süresi ne kadar? Kimisi diyor 3 ay vücut antikor üretiyor kapmıyorsun kimisi hiç belli değil 1 ay içinde tekrar kapan var diyor. Doğrusu nedir bilen varmı?
Ozgeblr Bi yakınımız haziranda geçirdi korona.Şimdi 2. Ti olmuş 🤦♀️ Bünyeden bünyeye ve maruz kaldığı virüs miktarına göre değişir diye düşünüyorum.Ama yine de nasıl bir virüsse sağı solu da belli olmuyor işte 😔