Btlalp 6 ay mı🤭ben her hafta kesiyorum ona rağmen sanki bulaşık yıkıyormuş gibi uzuyor,bir de kesmeyip 6 ay beklesem çocuk tırnaktan oluşur herhalde 😄rabbim insan ömrünü tırnakla ölçmemiştir kaderde ne varsa o olur,nefes sayılıdır ne eksiltebiliriz ne de çoğaltabiliriz böyle şeyler batıldır,günahtır inanmayın lütfen.kesin ki bebişiniz de rahat etsin☺️Ama bu noktada illa dikkat edecekseniz çöpe atmayın tırnakları toprağa gömün.mesela balkonunuza bir saksı koyun ve tırnakları hep ona gömün.bu bir sünnettir.