Tuba_sahra gerçekten şansa gittim doğuma aldıklarında daha yeni yeni kasılmaları hissetmeye başlamıştım, 6-7 cm açılmıştı bile.. Ya böyle karnım top gibiydi yukarıya baskı yapıyordu hatta, sonra aşağıya çekmeye başladı, kasıklarımda baskı hissediyordum ve eskisi gibi nefes almakta zorlanmıyordum. Bir de aynada kendime baktığımda anlaşılıyordu, farklılık vardı. Eşime de göstermiştim sanki karnım indi aşağıya diye