Dk72 gazdan biz de çok çektik. Gazını almadan yatırınca hemen uyanıyordu ama gazını çıkarayım derken de uyanıyordu. Geceleri gazını çıkarırken uyanma olmuyordu ama gündüz gözlerini açıyordu hemen. Ben de çareyi yüzüstü yatırmakta bulmuştum. Öyle nispeten uzun ve rahat uyuyordu. Tabi sürekli gözetiminizde olmalı, bebeğiniz daha küçükmüş yüzüstü yatıracaksanız sık sık kontrol etmelisiniz