pamukkuzum Merhaba anneler 31 ocakta sezeryan doğum yaptım. Kızım daha 2 günlük kanında enfeksiyon çıktı. Crp 18miş yoğunbakima aldılar bizi ama bende yanındayım anne bebek uyum odası varmış ikimiz kalıyoruz kızım takip ediliyor. Endişeliyim başına gelen oldu mu? 😔😞😞