Tulay09 gecen bi arkadasın cocugu yurumekte zorlnmıs acımıs yukarda yorumlarda da şişlik oldu ovduk ovmadık vs yorumu yapılmış canım her cocuk farklıdır gectıgımız cuma olduk ıkı tane bacaktan bide agızdan damla verdıler cok şukur ne şişti ne huysuzlugu oldu. Yuruyerek çıktı eve geldık sankı aşı olan bu degış bi nese bi enerji. İçerde yapıyolar aşıyıda zaten kimse olmuyor hemşire odasında da ikinci bir kişi varsa o çıkana kadar almıyolar zaten boy kilo takibiyle aşı yapıyolar korkmayın