Zeynada Doğumdan bu yana 2,5ay geçti ve son bir haftadır saçlarım acayip dökülüyor.uzun olup kestiren ve rahatlayan oldu mu yA.kestirmeye kıyamıyorum.bu durum ilerleyen zaman da devam ediyor mu? Dur diyen oldu mu? Çözüm önerileri alalım mı?
annekuzusuuuu Zeynada kuzum hiç bisey fayda etmiyor kendiliğinden durmasını bekliceksin benimki 3 aylıkken dökülmeye başladı 7 aylık olana kadar düzelmedi şimdi 8 buçuk aylık saçlarım maşallah düzeldi dökülen saçların yerine yenileri çıktı minik minik anliyorum seni ben kel kalıcam galiba diyodum ama düzeliyor
Ediseymenatay Zeynada kestirmek asla çözüm değil hamilelik hormonlari bitip vücudun normale döndüğü için öyle oluyor ben çözümü birazcık olsun demir ilacında buldum aşırı aşırı dökülüyordu avuç avuç neyse ki bı haftadır kullanmaya başlamama rağmen baya azaldı
Zeynada annekuzusuuuu o minikler hamilelikten bu yana bırakmadı peşimi.çim adama döndüm😂 yenisi gelsinde uzaması da zaman alıyor.anlaşılan basa gelen çekilir