Sedaalp normal, bazı bebekler sevmiyor yüzüstü durmayı. Benim oğlum da öyleydi, neler yaptım durması için, 1-2 dk anca tutabiliyordum. Şimdi 6 aylık oldu, 5 aylık olduğundan beri dönüyor kendisi, gittikçe de artıyor süresi. Endişelenmeyin, ama tabi denemeye devam.