Hanımlar kızım 3 aylık şuan ne uyku düzeni ne emzik alıyor,yani ben 1 haftalıkkej emzik verdim ozaman tuttu uykuya dalarken veriyodum uyuyordu öyle 4 ı çıkmadan önce öyle güzel uyuyodu ki kesintisiz 2 bucuk 3 saat yani banyoya bile girebiliyodum ama şuan kucaga alıstı aslında alıstırıcak bi seyde yapmadım uyudugu an yerine yatırdım sürekli aka ısrarla kucak istiyor kucakta uyumak istiyo beni emzik olarak kullanıyo emiyo emerken uyuyo emzik gibi ara ara yokluyor sma uyuyor çektiğim an aglıyo ilk zamanlar tuttugu emziği şimdi hiş istemiyo öğürüp atıyo kendini kusturuyo aslında bi tutsa okadar rahat edicem ki sürekli kucakta bazen çok dalıyo koyuyorum yatagına yarım saat 10 dakka uyuyo aglıyo kucagıma alınca geri uyuyo napıcam bilmiyorum,ne kadar tok olursa olsun illa meme istiyo uyumak için emziğide tutmuyo şuan iyi hoş ama zorlanıcam agırlastılca biliyorum mesela gecenlerde anneme gittim uykusu geldi kalkacagımız zaman baya ağlamaya basladı bende üstünü giydirirken veriyim dedim belki tutar tuttu emziği eve gelene kadar bırakmadı kendini uyuttu hatta evde bile uyudu 1 saat anlamadım her gün farklı bi tutsa okadar rahat edicem ki bi tavsiyeniz öneriniz varmı aynı durumu yaşayan