Kızlar merhaba 1 hafta önce evde doğum yaptım bebeğimde hafiften sarılık vardı dün kontrole geldiğimizde sariligimiz geçmişti. Dr muayene ederken bebekte solunum sıkıntısı olduğunu gördü oksijen verdi ve yenidoğan yoğun bakımına aldı gece orda kaldı sabah aradilar çıkarttık bebeği anneyle beraber bı odada gozlemlicez dediler çok korkuyorum bı şey olucak diye var mı etrafinizda bu sıkıntısı olup ta geçiren çok morale ihtiyacım var dua istiyorum sizden😒