Aselnisa Merhaba tecrübeli anneler benim bebegim 1 ay 26 günlük. Poposunda ve kasığında beyaz renkte sivilceler var pişik kremi kullanıyorum geçmiyor 3 gündür de kakasını yapamıyor hep ağlıyor ne yapmalıyım bana yardım edin şimdiden teşekkür ederim. 🤲
Unknown Aselnisa Oğlumda da vardı. Molfix kullanıyorduk, bezi değişince düzeldi. Kakası için bir şey diyemeyeceğim. Geçmiş olsun.
Aselnisa Unknown prima kullanıyorum bezde öyle kötü bir markanın değil ama tabi onu da denerim teşekkür ederim 🤲