Selam arkadaşlar
logusalığımın 33. Günü 1 hafta kadardır kanamam bitmişti dün hafif pembe bir kanamam oldu bugün koyu kırmızıya döndü. Doğumdan sonraki gibi canlı renkte ve mukuslu değil regl olabilir mi? Ama ben hiç kasık ağrım olmadan adet olmazdım. Bir de sezaryen oldum dikiş yerimde de ağrı var. Doktoruma sordum 40 tan sonra gelden başka bişey demedi. 40 tan önce regl olan var mı regl olduğunuzu nasıl anladınız?