Kizlar mama değiştirdim malesef kullandığım mama bir sure üretilmiyor o nedenle deneme yaptım baska mamalara suan bebelac kullanyrm 3 gun oldu ama bugün her öğün sonrasi kustu hadi dedim elini ağzına sokmalar basladi ondan oguruo öğlen son mama verdim aa baktim dili pıtır pıtır bembeyaz mama dolu hatta ardından yazik su vereyim bi kasik dedim yatti uyudu uyanmasıyla ağladı ard arda iki kez kustu çıkardı sonra biraz sakinleşti zaten gaz sancimiz var bi de bu çıktı bugün nedendir masadan midir hiç tecrübem yok 🤕🤕