Hem grip hem bağışıklik için malum pandemiden dolayida bu ara hazirladigimiz bir icecek var bir limon bir kabuk tarcin biraz taze zencefil 4tane kadar karanfil uzerini kaplayacak kadar bal birgece bekletip cam kavanozda tahta kasıkla karistirip her sabah bir tatli kaşigi koyup sicak su ilave edip iciyoruz hem bogazi yumusatiyor hem faydali emziriyorum denedim ama alerjik durumu olan varsa onu bilemem sadece bir fikir olsun istedim😊