littleprincemom efemom rota virusu asisini vurdurmadinizmi genelde yaptirmayanlarda ondan oluyor bi hafta hastane kaliyo cocukklar yazik gecmis olsun inşallah gecer bi an once
Pasaben efemom sizi korkutmak istemem ama bizde geçen haftalarda öyleydik ilaç yollayıp eve gönderdiler daha kötü oldu ateşle birlikte gittik hastaneye kaka testinde rotavirusu kapmış oğlum ve 2 hafta hastanede kaldık mutlaka kaka testini isteyin
efemom Pasaben rota aşısını yaptırdık dün leblebi yedirdim mamasına da probiyotik ekledim şuana kadar hiç yapmadı inşallah yapmaz
defneninannesi2 efemom benimde kızım o gün geri başladı ateşi yoktu ama çok huzursuz ve günde 2 kere ishali vardı üst baş kalmıyordu asla bende rotavirüsünden korktum şükür bişeyi çıkmadı diş dönemi sanırım normalde mamasına pirinç unu katardık kesilirdi