berkonunanasi TYE ben iki türlü de denedim ilk zamanlar püre yaptığım için haşlama denemiştim ama sonraları buharda yapmaya başladım
Canselguler Misssimsek tesekkur ederim ya boyle yiyecek gibi sanki 3. 5 aylık 4 aylık falan gecsın biraz vermeyi dusunuyorum az az ilk gun ne yapabilirim sadece 1 kasık mı verecem ahh ilk annelik zor valla
Misssimsek Canselguler ben 1 kaşık diye sınırlamadim 3 5 çay kaşığı yedi ilk gün. Suanda 3 çorba kasigini bitiriyor.
Canselguler Misssimsek bende baslamayı dusunuyorum acaba bısey olur mu diye endişeleniyorum ama hafiften baslıcam
Reynizz Ya benim kızımda 4.5 aylık oldu ama doktor daha erken dedi bize hem kilosu düşük olmasına rağmen anlamadım 6 aylık başlıcaz dedi sizin doktorlar mı doğru bizim ki mi anlamadım
Canselguler Misssimsek oda normaldefe oluyor bıızm ek alırsa bilmiyorum cunku kendi bıseyler istiyo versem yiyecek
Misssimsek Canselguler normal de oğlum sadece anne sutuyke günde 3 4 kez yapardı. Şimdi 3 günde bir anca duphalac verince yapıyor