Ssmaral biz de dün aylık kontrolumuze gittik. Sağlık ocağının verdiği vegaferon hakkında iyi şeyler duymamıştım araştırdım bayağı içinde paraben içerdiği öne sürülüyor. Doktoruma da anlattım. Bana Bestiron yazdı. Dün bugün olmak üzere kullanmaya başladım.👌🏻