BusbusveHashas Merhaba kızlar 20 yıldır sedefle yaşıyorum hamilelikte mucize gibi iyileşti sandık ama emzirme dönemindeyim ve tüm vücuduma yayılmaya başladı.. çok kötü haldeyim. Evde size iyi gelen ( emzirme döneminde) bir kür tavsiye var mı?
kelebek97 BusbusveHashas Merhabalar bende yaklaşık 15 yıldır sedefle mücadele ediyorum benimde hamilelik döneminde geçti hiç bir şey kalmadı bitti zannederken emzirme döneminde tekrarladı bende suanda cok kötüyüm. Siz çözüm bulabildiniz mi? Igne tedavisi olmak istiyorum ama acaba süte geçiyormu kullanan var mı ki ?