Leonmam bgmarik 3 kucuk dilim balkabahi 3 er kayisi ve gun kurusu suda kaynat blanderdan cek iyi gelir allahin izniyle 2 3 gune. Baktin hic olmuyo ben çok yaptim enjektörle poposuna 3 cc zeytin yagi sıkardim yarim saate kalmadan 💩💩💩 ben suan kefirde iciriyorum sende 30 40 cc verebilirsin aslinda icer cunku marketlerde ki meyveli olanlardan o hem bagirsak hem midede ki bakterileri oldurup vucuttan disari atiyor hucre yeniliyor…
bgmarik Leonmam her gün yapıyor kakasını hatta 2-3 defa yapıyor ama zar zor.Dediğiniz tarifi deneyeceğim teşekkür ederim🌸Yoğurda alerjimiz çıktı kefire de çıkar muhtemelen 😔onu da denemem lazım.
Leonmam bgmarik pek ilac kullanmani onermem bagirsak cok tembel cunku bi alisirsa ilaca cok zorlanirsin fitil surup hic vermedim ben 8 aylik dogdugundan beri kabiz
bgmarik Leonmam zaten önce doğal yollarla düzene sokmak istiyorum sonra işe yaramazsa ilaç.Arkadaşım da fitil önerdi ama alıştırmak istemiyorum.
Seli_m bgmarik bir kereden alışkanlık olmaz ki, devamlı tekrar tekrar fitil kullanırsanız alışkanlık yapar,bence deneyin zaten ilaç sayılmaz pek, fitilin amacı yumuşatmak, bir kere yapsın ondan sonra doğal yollarla devam edin
Seli_m bgmarik karnına sıcak uygulayın, küvete su dökün içinde oturtun biraz yumuşaması için, bir de gaz şurubu iyi geliyor aslında
betus_6006 bgmarik Doktor bize yoğurda karıştırın demişti. Meyve püresi de olabilir diye düşünüyorum lakin doktora danışmakta fayda var. Eczacıya da sorabilirsiniz
Leonmam F-Betul 8 aylik bebegim ilk once 30 cc verdim 3 gun bekledim hic bir yan etki yapmadi sut alerjimizde yok cok sukur suan 150 200 cc veriyorum gunde zaten bimde bile var 220 cc lik siseler onlari mamasini yedirirken veriyorum
Ali128 bgmarik buharlı pişirici makineniz varsa yoksada fark etmez kuru incir (1 adet ) kuru üzüm (4-5 adet ) gün kurusu (1 adet) bunları haşlayın ve sonra ezip bir kaç damla zeytinyağı damlatıp yedirin benimde oğlum bildiğiniz taş gibi çıkardı büyüğünü altını açtım bacaklrını kaldırdım peçetenin ucunu kıvırdım ince bir şekilde zeytinyağına batırıp kıçına soktum bir iki defa altını kapamadım ayaklarını miğdesine kaldırdım zorlansada yaptı korkmayın yapın rahatlasın yaızk günah bir nevi lavman gibi ama peçete ve zeytinyağlı 😁☺️
bgmarik Ali128 onu da duydum hatta doktora sordum onu önermedi doktorumuz.Ne yapsam bilemedim.Amcamın torununa yaptılar 11 aylık hala öyle uyararak yapıyor uyarmayınca yapmıyor.Öyle olmasından korkuyorum açıkçası😔Tarifinize bakacağım teşekkür ederim🌸
Kiviefe bgmarik kabak yedirin cok iyi gelir siz emziriyorsaniz kuru kayisi cayi falan icin gecmis olsun.
bgmarik Kiviefe yeşil kabak çorbasına koyuyorum aslında.Yarın sadece kabak vermeyi deneyeyim.Ben aksine o konuda çok rahatım ama yinede içeyim sütümden geçsin.Öneriniz için teşekkürler 🌸