Meta İyi akşamlar !bebeğimin bu akşam burnundan aniden bi kaç damla kan aktı .sizce normal mi? Başına gelen varmı ?Bu arada yarın sabah çocuk doktoruna götürcem😔
Kubras Benim bebeğinde de olmuştu 6,5 aylıkken kılcal damarları ince olduğu için olabilir demişlerdi. Ama çok olursa o zaman doktora görünmesi gerekir.