Anneyim07 biz bugün 3 aylık olduk bizi neler bekliyor gece n aya göre değişim oldu baya dahasını merak ediyorum ?
Sevas Anneyim07 bizimki sırtını kldırmaya başladı. Uykusu gelince ağlamaya başladı zorlaştı ya 3 aydan sonra rahat edersin diyolardı güya😑
Derin Anneyim07 yaşayarak öğrenin bence her bebek aynı değil.bazıları erken yapar bazıları geç :))) kesinlikle kıyaslamayın başka bebeklerle.
Mihrimahimmmm Anneyim07 parmakları emmeler basını 45°acıyla kaldırmak uyku sorunu her bebekte degisebiliyo onun için yorum yapamiycam mesela 3.ayımız biticek insallah ama hala bugün gaz sancısı cektk malesef uyku problemimiz bitmiyo yatamiyoruz
Anneyim07 Sevas ay evet gerçekten emiyoruz uykusu geliyor ve ağlamaya başlıyor hemen 😂inşallah güzel olur ya
Anneyim07 Derin kiyaslamak söz konusu olamaz ki sadece sizde neler oldu acaba aynılarını bende yaşayacakmıyım merakı var 😊
Anneyim07 Mihrimahimmmm evet bizde de aynı şekilde uykuda problem sabaha karşı başlıyor Gazi da hala devam