Kızım 14 ay 25 günlük . Kelimesi yok denecek kadar az. Ba diyor gülüyor de diyor guluyor. Bazen baba ve dede diyor çok nadir. Bazen de yine çok nadir al. Ne zaman anne baba mama su kedi köpek diyecek . Nörolojik bir sıkıntı mı var diye korkuyorum. Komutlarımi uyguluyor ama. Mesela tezgahın üzerinde duran yumaurtayi işaret ediyor. Bende git salondan arabanin getir üstüne çık kendin al dedim mesela gittti arabasını getirdi üstüne bastı çıktı aldı. Yada mutfaktayken hadi suyunu getir de iç su nerde diyorum salona gidip getirir . Ama neden konuşmuyor