1papatya Bende ilk 2 buçuk ay sirimga ile besledim somra sizin gibi artık mama miktarı arttığı icin zorlandigimdan kaynaklı doktorumuz ile görüşüp biberona başladık ,doktorumuzun söylediğine göre ilk 2 ay biberon kullanımı olmadığı sürece sonrasında emmeyi birakma oranı düşüyor,benim bebeklerim 2 aylık oldukları günden bu yana meme ve mama gidiyoruz , şu an 5 buçuk ayligiz ve hala ne emerken ne de biberon da sıkıntı yasamadike,bence doktorunuz ile görüşüp biberona geçebilirsiniz