Oğlum 3 ayı aşkın kabızlık sorunu var duphalacla yola devam ediyoruz aksi halde hastanelik bile oluyor yapamadığından bugün doktorumuz gastoentoloji uzmanı ek takviye edici toz yazıyorum dedi optifibre günde 1 defa yemeklerine katacaksın dedi şaşe şeklinde aldık nasıl kullanılır? yan etkisi varmıdır?nedir bu ilk defa kullanacam bilgisi olan kullanan varsa yardımcı olabilir mi?