Merhaba anneler🍂 5 aylık bir kuzum var. Yaklaşık 1 haftadır biraz huy değiştirdik denebilir. En belirgin olan da sürekli ağlaması. Normalde derdi olmadan ağlayan bir bebek değil. Ama şimdi asla beni yanından ayirmiyor. Evde gündüz sadece ikimiz varız. Olduğu odadan çıksam ağlıyor. Kucağına almadan durmuyor. Ne kucağa alışkın bir çocuk nede kucağa alismasin diye kucaktan mahrum kalan. Herzaman dengeli hareket etmeye çalışırım. Ama bu durumda ne yapacağımı bilemiyorum. Sizce her ağladığın da kucağa almam mı gerekir veya almadan nasıl bu ağlama olayı alışkanlık olmadan geçireceğiz annelik merhameti maglum ağlamasını hiç istemiyorum ama benim merhametim ona yanlış alışkanlık kazandırsın istemiyorum hiç bir hususta. Sizce neden böyle oldu ve bu durumu nasıl yönetmeliyim.